Telefonní pobočkové ústředny

Cisco Unified Communications

Cisco Unified Communications je systém, který pro audio i video komunikaci využívá datovou IP infrastrukturu. Svými možnostmi a flexibilitou řešení již překonal klasické telefonní ústředny, což je skutečnost, kterou de-facto uznali všichni významní výrobci pobočkových ústředen a dnes již mezi nimi nenajdeme společnost, která by nenabízela své nové modely právě pro IP sítě.

Z hlediska aplikačních možností mají produkty Cisco Unified Communications již desetiletou historii a díky masivním investicím do jejich vývoje se dnes řadí i v této oblasti mezi celosvětovou špičku.

  • Velká škála hlasových služeb
  • Cisco Unified CommunicationsAudiokonference
  • Videohovory
  • Propojení z Wifi-Mobilem

Více informací: IP telefonie CISCO [soubor s příponou PDF, 478,38 KB]

Telefonní ústředna AASTRA

Digitální komunikační systémy Aastra patří ke světové špičce v oblasti telekomunikační techniky. Tyto systémy umožňují špičkovou komunikaci a vysoký standard služeb.

Telefonní ústředny AVAYA

V letošním roce jsme se stali významnými partnery společnosti Avnet, která dodává na český trh telefonní ústředny AVAYA IP office vhodné pro malé a střední firmy.

Jelikož historicky naše společnost s Avaya systémy pracovala, instalovala je na mnoha místech v celé České republice, byla účastna všech procesů přeměn Bosch-Tenovis-Avaya, této značce jsme zůstali nakloněni a tím se můžeme honosit 20ti letou tradicí v oblasti analogových, digitální, hybridních i IP ústředen.

Více informací o IP telefonii - viz materiál k IP telefonii.